Jun 11, 2009

Penyakit Malas-malas.........

Lazy Day Pictures, Images and Photos

2 assignment yang masih 'fresh' tak on lagi...nasib lah semester ni 2 assignment sahaja dapat dari 3 subjek belajar untuk semester ni. hehe itu pun saya masih malas untuk terus mencari bahan assignment. kenapa saya sangat2 malas? sila jawab wahai si pemalas!!

hehee...saya malas sebab "hati tengah senang.." kenapa hati tengah senang? sebab projek banyak masuk. ALhamdulillah.. rezeki ayah dan family saya. Modal? ayah saya kate jalan......so saya uruskan sahaja..jauh plak tu..kat Batu Rakit lagi tu..dekat ngan umah JKKK...pergghhh....
so, saya jadi teramat sibuk.

kenapa saya malas lagi? sila jawab wahai si pemalas!! sebab assignment tu tak beshhhh...nak tau kenape? soalan kacang gile....lepas tu berbelit mengalahkan minah minachi mcm kat tempat saya kerja dulu..kat mane tu? haaa.kat $sEnTuL$..soo..saya tak paham lah...hehe..walaupun dah buat discussion baru-baru nie, ade jugak banyak input yang masuk, saya tetap mcm langsung tak sedia nak buat assignment tu..ape ke hal nyer saya ni???

lagi..lagi wahai si pemalas!!! hehe ada-ada...assignment ni nak kene antar tutorial minggu ke 4 so lambat lagi lah..minggu ni bru masuk tutorial ke 2.ade lagi sebulan lebey baru submit..hehe..agak2 kan leh siap ke 2 assignment saya ni lam mase sebulan lebey nie eh? cincaiii jerk lah...lagi satu kenape saya malas? sebab result saya final baru2 ni untuk sem 1st tak cantik...may be itu lah penyebab semangat saya nak study mcm menurun sikit2...humm...ade yang nak bg support kat saya tak??? hilangkan penyakit malas saya ni....

saya tak leteh, saya tak putus asa, cume semangat saya yang hilang... saya perlu semangat dan sokongan...untuk saya teruskan perjuangan saya dan masa depan saya ni..supaaya saya tak jd pemalas..kerana malas hidup saya gelap gulita...so kene switch on the light lah..bg terangkan semula....ok? jgn malas-malas lagi..masa tu singkat..sekejap jerk...

ok lah..takda ape nak cerita sebenarnya, merapu jerk saya ni..ok night..

3 SuKe KoMen..:

gua rasa lu adalah makwe yang cun..
jadi gua nk jemput lu dtg kenduri kt blog gua.
FOLLOW baca doa skali lagi mantap..

xpelh klu mls..tp ade hasil lain kn...jgn malas pokai sdah...

aken, huhu...jgn cakap mcm tu rezeki semua tu..tapi ada jugak DIA nak tarik kot lain..tapi tulah dugaan semua tuu.. :)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More