Jun 28, 2009

Jangan Percaya!!!

Entry ni saya Post hanyalah untuk pengetahuan semata-mata..tapi saya tak percaya..saya try kuiz ni dalam facebook..biaselah siapa tak kenal facebook kan? mcm2 soalan dan kuiz yang menyesatkan akidah manusia..ada yang benar dan ada yang palsu, ada yang mencuit hati, ada yang menghiris hati dan terpulanglah pada seseorang yang mencuba kuiz2 tersebut, seperti saya unutk suka-suka...tapi ingat jangan percaya..terpesong akidah kita pada Yang Maha Berkuasa sedangkan DIA yang menakdirkan segala-galanya..

cume ape yang saya nak share ni, adalah kena mengena jugak dengan life dan sifat saya.. ingat just for sharing and information. JANGAN PERCAYA...hehee..

Anda dilahirkan pada 4 Oktober 1986, Sabtu,

"Kuat cemburu, suka kebendaan, tidak gemar dengan anak dan suka bertikam lidah adalah antara nilai dirinya. Namun, dia tegas pendirian, cerdas pemikiran serta teliti dalam banyak hal menjadikannya wanita istimewa. Tidak pernah berasa puas, suka berkorban apa saja demi mencapai cita-cita.

Apabila bercinta, suka menyelidik latar belakang pasangan dan suka menguji. Pandai berjimat dan sentiasa berfikir untuk masa depan. Wanita ini akur dan mengikut perintah suami. Seksualnya agak dingin tetapi jika kena gayanya, ia penuh dengan kelembutan"

Humm..saya pun tak Qatam lagi menilik diri saya siapa sebenarnya diri saya ni, tapi adalah perangai yang biasa2 tu saya tahu tapi selebihnya hanya Allah Taala sahaja yang tahu dan mampu menilai siapa diri saya sebenar, begitu juga manusia2 yang lain..walaupun manusia sering dan suka menilai diri orang lain dan diri sendiri..penilaian tu belum tentu SETEPAT PENILAIAN DARIPADA ALAH TAALA....

suke2,
ye ke saya ni suka berjimat cermat? macam tak munasabah jek..huh..saya yang amat boros..shoppingholic lagi..wakaka.. ye ker saya ni berpendirian tetap? rasenye macam tak jerk..sesetengah tu ade jugak..hehe... ye ke saya suka kebendaan? humm..setahu saya benda apa yang saya nak saya akan usahakan sampai dapat dan dengan keizinan Allah Taala. Bab Cinta plak..humm..may be it's all right..huhu...abaikan....

8 SuKe KoMen..:

Yelaa tu,buat sekadar suke2 dan jgnlaa percaye sgt ape x blh dpercaye.

aqila : yup akila just for fun..

Ayen : suke2...da bg amaran jgn percaya..hehe :D

org yg wt 2 pn tah2 die pn xtau sgt psl diri die sndrik..
ni plak nk amik tau psl org len..
haha

harap ko nie baik hati....hu..hu

a little less conversation : yup betol tu...pepandai die jek kan..huahuaa

haruan tasek : hek3..baik hati ada musim...kekeee

tu semua adalah kebetulan

maybe..taoi jgn percaya :)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More