Jun 2, 2009

Bumbung Stadium Runtuh..

Gambar stadium ni saya ambil pada 10.30am td, terus saya pergi ke Gong badak selepas dpt tau dari ayah yang Bumbung stadium Gong Badak runtuh, ape lagi sampai sana, memang Jem tapi Alhamdulillah buleh jugak parking dan tgk apa yang terjadi...
Sebelum tu, Innalillahiwainnailaihiraji'unn...
Ada hikmah disebaliknya....Stadium ni tak silap saya tak sampai 2 tahun lagi...hummm dah musibah melanda....fikir-fikirkan lah...Mengapa terjadi...Kuasa Allah Taala...
Iktibar Buat Ahli Politik dan KOntraktor, Bumbung Stadium Sultan Mizan, Gong Badak Runtuh..



dekat lagi....



dan dekat lagi.....

11 SuKe KoMen..:

satu kejadian yang bakal membongkarkan sesuatu yang kita tidak ketahui nanti

huhu...baru wat da runtuh ek~

ari ni stadium runtuh..tapi ramai dpt dosa... sbb ponteng keje g tgk stadium. ; p

tapi cerita ni tk disiarkan oleh media tempatan.mmm...musykil.

maybe JKR cover cite
wallahhualam

Shafie, itu lah nasib takda nyawa yg terkorban..kereta adelah..

m.k.z.e, yup..memang ade rahsia..

Hanaeechan,huhu...itu lah..

Amir, owhh patut lar td tgk ramai mamat2 "bertie" kat kejadian tu..hehhee :)

Aken_surf, kuasa Allah Taala, nak bg petunjuk kat manusia nie..

Imran, tak tau lah tp lam berita utama tv3 masuk jek tadi...

tak silap saya runtuh pagi td..dalam pukul 9am...

UFO TERHEMPAS... KAH..KOH..KEH... TUMPANG LALU JAP

dan bermula la tanda tanya knapa stadium tu runtuh..sbb gune material haram kot..hohoho..

Asrul, huhu..tak tau lah...tgk lar nanti cemane..

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More