Jun 20, 2009

Asik2 tempat sama jerk kite nie.....

asalnya saya nak ke UDM untuk hantar borang pengesahan Konvokesyen tu. ni semua ida punyer pasal..kate Ofis bukak..sampai depan pejabat tutup rapat pintu tingkap..dah agak dahh memang tutup..mane tak nyer..kan hari ni hari sabtu...ala makcik...lain kali kamu jgn buat saya begini lagi...hehe...lepas tu macam biase..

lepak tepi pantai sambil berloyar buruk lepas tu pergi makan di port biase...




3 SuKe KoMen..:

wah jar, comelnya bdk pakai tudung putih tu...wakakakka

dania, ehh ye ke comel dak tu..takpe nanti aku ckp kat die ade awek blogger ckp dak tu comel eh..ye comel! :P

yati, hehe klu nak makan sambil lepak2 tepi pantai mcm aku dan ida slalu wat meh lar..joint da club..tapi slalu2 lah pulang ke kampung..jd gadis kampung macam kamie...hek3..ayu gitu..ceewass

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More