May 19, 2009

si Kecitt......!!!


si kecitt yang pemalu tapi teramat nakal...!!

Nak citer seekor anak kucing yang entah dari mana..may be ade orang yang buang si kecitt nie..saya panggil die si kecitt sebab badan die terlalu kecikk..tapi watak mcm si besarrr...humm..macam ni lah gaya die tak pandai dok diam..sekali lagi saya ulang memang tak bole dok diam langsung...geram saya dibuatnyer..

disebabkan si kecit ni pandai menambat hati saya dan kucin-kucin saya yang lain, serta mudah mesra lah katekan..saya ambik si kecit nie, bagi makan, mandi dan bagi berkwan dengan si lincah yang lain. Kesannya mereka asik lompat sana sini dan dibuli oleh si kecitt yang tak tau erti penat. sampai kat si lincah yang lain-lain malas dah nak layan si kecit yang terlalu nakal ni...

ape-ape pun seronok dengan kamu si kecit...welcome to our life!!!..

2 SuKe KoMen..:

nie plak antu kucin... hahahh.. tekicit kucin tu kekgi...

hehhe..bukan antu..penyayang namanya...hehee

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More