May 28, 2009

Kemanakah Dietku???

Entry kali ini adalah mengenai makanan dan makan-makan yg menyebabkan diet saya selama 4 bulan ini hilang..berat yg turun sebanyak 8KG, telah bertambah 2KG..ohh tidakk!! *saya yang poyo lagi degil!!..ahaks!"Jom cuci mata..dan telan air liur..hehe..sape tak nak tgk sila ke entry lain...



Nasi Goreng Kunyit dan Sup Tulang..



Spagetti Cendawan + Sosej..HUmm Nyum..NYumm...



Nasi Goreng Tom Yam...

Segala diet schedule saya telah hilang sejak dua menjak ini..tiba-tiba "Angin NGidaM" asik nak memasak makanan bergoreng terutama Nasi Goreng dan Spagetti kegemaran saya.. tak kisah lah apa jenis perisa pun janji dimasak oleh saya sendiri saya akan makan dengan seleranya.. sehinggakan ibu saya pun takut tengok selera makan saya menjadi-jadi..macam singa lapor nak terkam pemangsa...hehee *takde lar mcm singa...*..... berat dah naik ni..masak masakan kegemaran masih diteruskan...

Haa sesiapa yang Suka makan hati dan berulamkan Jantung.Sila ubah menu tersebut...Dengan menjamu mata anda pada masakan saya iaitu Nasi Goreng Hati Lapar...hehhe... sebab time tu, saya nak goreng nasi ni, nasinya ade 1 cawan setengah sahaja dan bahan2 pun yang ada hati ayam dan sayur2 skit..jdlah asalkan perut terisi time tu. Selesai goreng ade pulak yg dtg hendap, adik2 dan ayah dtg ke dapur *kesnyer bau sodappp + Lapar...* So, berbagi 3 lah kami makan nasi goreng Hati Lapar ni..hehe atleast dpt jugak kenyangkan perut walaupun 3-4 sudu jek dpt makan *Nyaris Kebulur sebab hari tu kehabisan lauk..hehe..*papepun Alhamdulillah..



Haa ni lah masakan tu, Nasi Goreng Hati Lapar.. :P

Masakan saya semua Cincai2 sahaja...sesiapa nak resepi boleh request...hehe
k tata...selamat menjamu selera mata anda....

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More