Apr 7, 2009

hair style



Baru-baru ni saya menggunting rambut adik saya...

so saya tiru lar gaya style awek Jepun kat atas nie...

saya tak ingat lar mana saya dapat pic ni..

may be from Tagged...If, she found her picture..abes lar...

whateverlah..saya da ciplak picture org..

tapi bukan tujuan yang tak baik ye...just for opinion from this picture..

i like your style..

ok continue my story....

so, saya gunting dan gunting lar buat eksprement

rambut adik sy tu jadi tak mcm pic awek atas ni..

hehe last-last menjadi jugak...tapi yang akhirnya tak jd sebab

gaya potongan tak kena lar ngan cara hair dryer yg awek tu wat..

hehhee...untuk makluman hair dryer takde..sebab tu tak jd sgt..

tapi rambut adik saya tetap nampak funky dan cumell...

(tak dpt tunjuk kat sini..sebab aurat..)

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More