Apr 28, 2009

ElooPPP

salam..

hye blog lame plak terasenyer tak update blog nie...

sowie lar sibuk yang teramat sangat..

lagi pun inernet kat rumah saya tengah cari pasal ngan saya...

kalau die idup macam orang dah lame saya tumbuk die..

harap die barang dan benda yang dibeli dengan duit..

ade jugak rase erti kasih dan sayang..

takde duit takleh beli...

huhu..so whatever lah..but 2-3 hari ni modem ni kene tinggal kat ofis saya ni

dulu...tak pun maybe seminggu dua..minggu ni saya teramat sibuk

coz nak get together dengan kawan-kawan lame..

celebrate birthday dorang dan makan angin...ceewahh

dimana??? kita tunggu stody akan dtg....

hhehehee...

after that..saya nak ke Kuala Lumpur..

shopping and meet someone....

ok daa....

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More