Mar 26, 2009

Sape yg SeDeH SeBenarnye Nieyy?

Photobucket

Hari ni da masuk 3 hari saya tak bercakap dengan


dia..tak pernah sepanjang sy ber"couple" dgn

die kami tidak bertergur sapa lebih dari sehari..

Saya letih..rindu..benci...sayang..dan mcam2 perasaan

menyerang disebabkan dia...

saya tak faham ape situasi saya dan dia..

dia tak ingat ke ape yang dia dah cakap pada sy?

please....jangan buat saya mcam nie...

saya tahu dia sedang pujuk saya kembali..

apa yg harus sy buat skrg?

dear friends,

anybody can help me to suggest

what can i do for him now?

dan hari ni...die pujuk sy bg topik

"The Saddest Bear of All"

yes i'm very sad because of you...

buatlah ape cara pun saya takkan paling

pada awk...cinta sy untuk seorang insan

bernama "lelaki" hanya sekali sahaja....

sudah byk kali saya beri peluang pada awk..

tapi awk tak hargainya...

maafkan sy...sy tetap sygkan awk..

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More