Mar 28, 2009

Kenape saya harini???

Kenape? humm..NOthiNggg....

Bangun pagi seperti yg dijanjikan dengan ibu dan ayah..

Hehee..sudah tentunya pergi berjogging..

tapi setelah berjongging 3 round saya berlari bersama ibu tercinta saya

setitik peluh pun tak keluar..adakah saya berjogging?

humm..abaikan lah...

balik rumah..saya zzZZZZZZZZZ sampai ke zuhur...

sebab tiap2 malam saya tidor lambat...


adakah saya study?

humm..may be tidak..

adakah saya Online?

HUmm..may be tidak..

abis tu ape yg sy buat ditgh malam dan tidur lewat?

ape lagi kalau tidak membengkakkan mata sy yg cantik ini...

tapi tak ape untuk seketika..

tapi sampai bilakah sy harus berbuat bergini?

sampai Allah bukakan hati sy untuk "Teman Baru"

Insyaallah..

Adakah saya bahagia?

Kureng..tapi saya ada ayah ibu untuk meluahkan ape yg saya rasa

dan juga kawan2 disisi..

Adakah sy masih rindukan dia?

Mungkin....Harap untuk seketika..

adakah saya terase dipermainkan?

ada jugak...tapi semua tu dugaan saya...Alhamdulillah...

Close...

Photobucket

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More