Mar 28, 2009

Driving Range UDM

Setelah Sebulan berlalu..







Driving Range UDM ni hampir siap..

Alhamdulillah..penat lelah ayah saya

harap terubat...

Driving Range ni ape yang saya tahu

adalah kepunyaan Naib Canselor UDM ni..

humm Kos die tak payah lah saya bagi tahu..

Berbaloi lah dengan kos pembinaannya...

tapi tak berbaloi dengan masanya...

ape yang jd persoalan disini..

Student UDM ada ke yang nak bermain GolF kat

Driving Range nie?

huhuuu..Klu ada Alhamdulillah..

Minda semakin terbuka untuk bermain permainan

orang Coprate nie..whatever lah...

Hope siap sepenuhnyer sebelum Mac nie..

Saya pun leteh jugak asik kene ambik gambar

je kat driving range yang tengah panas terik ni..

patut lar kulit ayah saya makin CuNs mcam Udang Segar lepas Rebus...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More