Dec 15, 2008

aku buntu....

salam..lame plak tak update blog nie...

dalam kesibukan berhari raya korban..

terase malas plak aku nak come back kerja..

entah kenape...aku dah leteh dgn skop kerja

yg bercelaru..aku tak faham dgn cara company nie...

sampai bila aku nak jadi kuli?

aku rase dah tiba masa nya untuk aku survive sendiri hidup aku..

lalala~~

sebab aku bukan lah jns seorang yg suke makan gaji...

aku lebih suke buat kerja hasil tgn aku sendiri..

lagi pun aku dah bosan dok KL nie..

ape yg aku dpat selain menghabiskan duit dan berseronok?

aku rase juga menyesal ikot perasaan sendiri...

tapi kali ni Allah telah bukakn hati aku untuk sambung study..

so aku gunakan peluang sebaik mungkin untuk sambung study sambil bekerja..

aku akan bekerja dgn ayah atau may be ade peluang lain kerja yg berdekatan dgn

hometown aku...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More