Nov 25, 2008

ketumbil apakah itu?

cakit mata

Uhuk2 cedey....

mata sakit..org KL kate ni lar ketumbil..

org Trg kate ini lah Timbil...

dah hampir 2 minggu mata aku nie..

nak kate aku ngintai org takde lah...

nak kate aku tgk mende yg tak elok...

humm takde jugak....

ape lar dosa aku...

sampai 2 minggu tak baik2 lagi nieh??

humm...cakit ni senak & gatal ase nak

cabot jerk mata aku yg bulat nie....

takde ker yg nak mendoakan aku supaya cepat sembuh?

asal jumpa org jerk mesti ckp..

haa...Aja ngintai org! haa aja tgk ape haaa jd gitu??

Mak Aiiihh..mcm lar aku ni

kebulur sgt nak buat menda2 tu...

tolong lar doakan ke cepat sembuh takpe gak..

so aku tima lar kenyataan ini dgn hati yg redha...

smile always... =) ...

Get Well Myspace Comments




Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More