Nov 5, 2008

kontrak

aku tgh runsing memikirkan...

untuk kontrak baru di tempat kerja aku ni

adakah aku nak sambung lagi atau tidak?

oleh kerana kontak aku akhir tahun ni akn tamat

so keluarlah kontrak baru

yg boleh sambung ni adalah yg dipilih sahaja..

sambungan selama 2 thn lagi..

erghhh...aku tak tahu
hidup aku di KL ni memerlukan byk duit..

byk tanggungan untuk diri aku sendiri..

gaji yg aku dpt sekrg ni hanya ckup2 untuk diri aku

tanpa aku mengambik socso dan epf..

aku tak tahu dgn kontrak bru ni

ada epf dn socso ke tidak..

klu aku tak ambik rugi lar selama aku bekerja nie

dah lah setahun berlalu aku tak ambik dah..

runsing aku memikirkannya..

takde plak dgr perkabaran naik gaji ke ape ke...

humm..tak tau lah aku....


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More