Oct 19, 2008

Ye Ke??

love. Pictures, Images and Photos
Seronoknya Bercinta...

"Mencari teman bercinta bukan sekadar untuk

berkongsi rasa kasih dan sayang.

Mungkin ramai yg tidak tahu bahawa bercinta boleh

menjamin kesihatan berterusan.

Menurut kajian, individu yg tidak

mempunyai kekasih lebih


mudah rasa tidak sihat berbanding mereka

yang asyik bercinta
.


Sekiranya anda bercinta, anda akan sentiasa

berasa gembira
dan bahagia.

Perasaan inilah membuatkan

anda sentiasa berfikiran


positif dan "bebas" menjalani kehidupan seharian.

Sebaliknya jika anda tidak bercinta,

perasaan sepi dan kesunyian akan


sentiasa membelenggu anda dan membuatkan

rasa tidak bersemangat
sentiasa bersama anda..."

article from : rapi magazine(sihat semulajadi)



hum tol jugak...tapi kalau merajuk plak cemane eh??

semalam aku merajuk...

makan banyak..disebabkan full..

tgh hari tadi aku muntah...

ase nak pitam pun ade...haha..nasib dak cuk ade tepi

masa on da way balik dari ofis...

sampai umah jerk, terus aku ke sinki,

nasib dekat dapur ngan pintu masuk umah..

klu tak...eeeee...

dah lama aku tak muntah mcm tu..eee yerkkk! byk gile..

abes limau mandarin 3 bijik yg aku makan kuar balik..

lepas aku muntah, dan mengeluarkan

semua yg bersarang lam perut

aku telan panadol, pening kepala pun

dtg skali ngan pakej nak demam,

lepas solat aku trus tido..tak bgn2...

bgn time mghrib (dgr azan), so asar aku qadolah.

ishhkkk truk btol hari nie...

mlm ni bru aku dpt makan dgn baik..

cukup lah tabiat aku yg suke makan byk bile ngajuk...

tak nak ngajuk daaa.....tatot muntah lagik...

bahaya bahaya.....


0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More