Sep 23, 2008

Maafkan daku....

Salam..



salam Aidilfitri aja ucapkan pada kawan2...

kawan-kawan...

Maafkan aja andainya aja ade buat silap..

Pernah terkasar bahasa..terpukul, tercubit dan tertolak atau terlanggar..

juga halalkan makan minum aja..

semoga kawan2 dpt menyambut hari lebaran ni dgn penuh keinsafan dan
hati yg gembira disamping keluarga tersayang...

maaf aja...selamat hari raya maaf zahir dan batin..


My family...

Ibu, Ayah,

Tunggu ketibaan akak kat depan umah 27hb pagi..heheh..

windu sgt2 kat ibu ayah dan adik2...

semoga tahun aidilfitri yg disambut tahun ni lebih bermakna dari tahun lepas..


My Love..

this week kite berjauhan...takperlah faham dgn kerja masing2...

tak mengapa..ingatkan 26hb tu aja bertolak balik bole lar jumpa dak cuk..

nampaknyer takde jodoh lar tu nak jumpa..huhuh...insyaallah raya ni plak...

ok lar..dak cuk..

"abg maafkan cyg yg banyak menyusahkan abg..

abg baik ngan cyg walaupun nakal..bimbingan dan panduan yg selalu abg ingatkan pada cyg..

cyg hargai dgn ikhlas..Kalau cyg ade salah dan silap abg maafkan lah cyg..

mudah-mudahan kita berkekalan syg.."








0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More