Aug 13, 2008

client bengang....

Alhamdulillah..hari ni boleh juga aku dok kat office..
sepanjang 2 minggu ni aku asik bz jerk...dengan UAT kat Hotel2 dan meeting dgn client..
dan semua kerja aku berjalan dgn lancar...nak cerita tentang seorang client, tak perlu lah aku bgtau agensi mane...
yelah org ministry kan...susah betol nak bg kerjasama dgn aku..aku just minta contact detail aje dari pihak die untuk call centre..itu pun nak jd isu berbangkit...aku tak paham lar ngna client aku sorang ni..yelas aku tahu no hp dan ic memang private..tapi klu urgent cemane? takkan nak call jugak pejabat die time tgh2 malam..mesti takde org kan? bengang tol aku...kang tak up website die marah plak...hum..klu ic number tu aku tak kesah sgt...tapi contact number tu yg penting...
aku tak suke klu kene client yg byk kerenah..sebenarnyer client2 ni tak nampak lagi situasa call centre tu mcm mane...klu die org support die tau laaa....mcm aku ni...org office dok ngadap comp saje ape tau? biarlah die org IT skalipun...tapi die bukan org support atau data centre mcm department aku ni...bukan kerja die...tapi kerja aku dan support centre..memang memerlukan detail tu...ishkkk..sabor aja sabor....
bukan senang nak berhadapan dgn karenah client..mcm2 ragam..huhu..tapi takper aku byk belajar ape yang aku hadapi skrg..cume yg penting kau kene bersabar...dan bersabar...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More