Jul 7, 2008

SKALI celebration 10th anniversary

Hi there..humm ape aku nak kongsi ye? ok firstly pasal annual dinner celebration 10th anniversary..hehhe..gempak dan malam yg penuh glamour...first time aku pergi annual dinner gempak mcm nie...mc dia sarimah ibrahim yg byk celoteh tu then penyanyi last malam tu jacklyn victor..ade persembahan2 dari staff dan spikers..menghiburkan hati lar ade bakar upenyer dorang nie..huhu...malam tu aku just gaya dgn classy so aku pakai baju ape ek?tak tau plak ape jenis nama baju th dan kain ikat..nampak seksi lar jugak tapi sket jekr...hehe...warna hitam...ok ni pic malam aku dinner tuh...with someone that i love...and MR2 Right yg bergaya abes malam tuh...



0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More