Jul 8, 2008

Kenape?

Kenape?

kenape mesti aku yg dapat? ahhh...aku terlalu menyayangi dia..sehinggakan aku lupa diri aku dan abaikan diri aku sendiri....aku terlalu memaksanya untuk lakukan apa yg aku nak...aku tak tahu ape nak ckp..bila aku dah sygkan seseorang tu mesti tak kesampaian....inikah takdirku bila menemui cinta hati ku??

Ya Allah....Ampuni lah segala dosa2 aku dan dia...ampunilah Ya Allah...dan berikan lah kami petunjuk dan kebaikan dari mu...Tenangkan lah hati kami Ya Allah...Tenangkan lah jiwa dan perasaan kami...Sesungguhnya kaulah Maha Berkuasa, Maha Mengetahui, dan Kaulah Menakdirkan Segala2nya....aku bermohon padamu Ya Allah..Seandainya dia adalah jodohku yg Kau tetapkan..Satukanlah kami Ya Allah..Jika tidak hilangkan lah dari ingatan ini yg sentiasa merinduinya...dan Dekatkan lah lagi hatiku padaMu Ya Allah...Amin Ya Rabuallamin....

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More