Jul 25, 2008

good job aja!




salam,..huhu..baru jerk lepas...i mean lepas dari kesibukan kerja...3,4 hari ni asik sibuk dgn access door system..abis pening dibuatnyer...ye las sebelum ni aku dah jaga system tu..lepas bos suruh aku jaga system lain...system tu pas kat kawan aku..abih semua hancus ikot standard die...last2 bile bos nak report mulalah terkial2...langsung bos suh aku cari balik...geram jugak..last2 aku update balik system tu dan buat record baru..dari A-Z.balik tgh malam..kerja tak igt makan dan leteh..huhu..tapi tak per lah itu semua janji kerja aku siap...
dan hari ni dah pun siap siap antar report lagi kat boss...meeting hari nie, dia ckp good job...report yg cantik..heheh alhamdulillah..thats my experience to show.. =)

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More