Jun 30, 2008

dinner punya pasal

hi there!..
mengantuknyer harinie..hehhe..semalam aku dan yati dan jugak housemate aku buat kerja tak berfaedah..pape pun berfaedah untuk masa dinner nanti...hehee..aku dan yati make over budak2 umah...yg jd bahan ekspriment aku dan yati c nasriah dan annur..huuhuhu..dari rambut sampai ker muka....aku touch up...klu bab menggunting rambut tuh....yg jd bahan ekspriment aku nas, yati, dan annur..huhu...
humm harini aku mengantuk..semalam tido kul 3am...haha...hasilnyer menjadi bila aku buat gaya smokey eye pada naz dan yati...aku igt nak tunjuk tapi..dorang tak pakai tudung...tak elok lar plak kan...hehe...

bab baju2 dan aksesori dinner aku sume dah beli..termasuk dak tu...shopping dlm masa 2 hari..sakan shopping..budject nak beli baju dinner jerk tp terbeli jugak benda lain..di sebabkan sale sampai 80%..tak tahan nafsu aku...hahha..ok ni senarai2 yg aku beli dalam masa 2 hari...

baju + kain = rm 86.00
aksesori = rm 20.00
sandle (high heel) = rm 59.90
hand beg = rm 49.90

cadar + comforter = rm 97.02 (rm535)
sodep (stainless stell) = rm6.80 (rm35)
cadar (for my mum ) = rm 37.90 ( 126)
vitamin for my hair (2 set) = rm 168.00
majalah rapi = rm 4.00
makan minum lrt/train = rm 60

dalam masa 2 hari rm600 melayang...fuhh...jgn jd seperti aku...B.A.H.A.Y.A....



0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More