Jun 2, 2008

aku vs hati




humm...today..ape yg aku nak citer ye?

"nothing to display" kot? huhu..whatever lah..
hati dah jd debu..kosong...sakit hati pun ade..tapi mcam tak kukuh jerk alasan tuh...adakah nak membiarkan dan biarkan berlalu??
bolehkah aku menahan untuk kesunyian lagi? hati aku tahan ke?

aku : hati, ko bleh tak dok sorang2 lam dada aku nie?

hati : mungkin tak boleh kot, aku takut kesunyian laaa..

aku : alaa...tolong lar hati..aku akan jd kawan ko...

hati : ko dah memang kawan terbaik aku..tapi aku perlukan teman jugak...

aku : alar aku akan jd teman ko..dah lame kite tak bertemankan? ko asik ngna dia jek...bolehkan hati? ko dok sorang2 eh?aku teman plak..tapi ko kat dlm aku kat luar..

hati : alar aku dah byk terluka, dan aku takut lar dok sorang2 kat dalam dada ko ni..ko tu kat luar...ko dpt rase jerk tp tak dpt tgk aku...ishk..ishk..

aku : alarr hati...ko jgn lar nangis..aku faham walaupun ko sakit, aku tetap ade...kiter same2 faham memahami ok?

hati : btol ker nie? boleh ke ko ubatkan aku? hati mcm aku ni susah untuk di ubat...dan tak pernah serik...boleh ker ko nak ubtkan aku? aku tkut ko nyesal lagi...

aku : yeeee...aku tahu...ko ingt ko sakit aku tak sakit ker? aku pun sakit jugak..tp terimalah kenyataan..bolehkan? ko dok sorang2 ehh?

hati : aku tak tau lah...aku pun memang terase sunyi dah skrg..tapi aku masih berharap dia seperti dlu dna teman kan aku balik...ko jgn marah ehh...aku memangdegil..ko bukan tak kenal aku kan..

aku : aku tahu hati...sebab tu ko hati..suke sgt ikut hati....

hati : alar....ko jgn lar marah...aku tahu ko tetap bestfriend aku...tanpa ko siapa lah aku kan? dan tanpa aku siaplah jugak aku kan?

aku : yee aku tahu.tapi nanti sampai masa nya jugak aku harap ko lepaskan dia..demi untuk kebaikan ko jugak dan aku jugak..ko fahamkan?

hati : ok..insyaallah...tp aku tetap sygkan dia...dia tak mcm yg pernah kau jumpa sebelum nie...dan jahat mana pun dia....aku tetap sygkan dia...








0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More