Apr 11, 2008

SWS Get ToGether.. 10-04-08

Alhamdulillah...aku pun tak sangka aku dapat Anugerah untuk Spikers yg terbaik dlm department aku...thanks SKALI WEB SERVICES (SWS)...dan jugak all my friends..humm semalam aku ke Grand KL Hotel kat Plaza ape entah aku tak ingat..hehe..makan byk jugak..humm hilang diet aku..asik makan kat hotel jerk...best lar jugak..company aku buat majlis (Get TOgether) kat hotel tuh sebab nak menampung 300 spikers+staff.dan event dia mcm biase lar ade ceramah sket, sal maulud nabi ( sempena sambutan maulud nabi), pastu birthday staff dan spikers, then anugerah spikers yg terbaik pahtu makan..hehe.so, majlis tu dibuat dalam hall tepi kolam..hehe..makan pun secara bufet..so bantai jerk lah..huhu..tapi klu nak dibandingkan Hotel NIKKO, best hotel NiKKO lagi..sebab bertaraf 5 star..tapi tak perlah dah org nak belanja..makan jerk..

Photobucket

Bawah ni plak selepas aku terima Hadiah Voucher tu dari President SKALI.hehe..cOver..

Photobucket

so buleh lar aku g shopping..heheh da memang dia bg bentuk voucher untuk buat shopping..ape lagi..hehe

click to add titlemy voucher



0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More