Apr 21, 2008

KeCian Hati Tue...

heart

Bila terkenangkan aku rase hati tu sebak..tapi bila di luar hati dia kerinduan..Hati tue sakit..rase benci yang teramat sgt..tapi hati tu tak sanggup..hati tu selalu aje merasakan tentang dia..patutkah hati tu lepaskan dia?bebaskan dia? tak guna juga dirinya menyeksa hati tu ..dirinya sentiasa menangis kenangkan perhubungan yang takkan kemana...tapi hati tu syg kan dia...hati tue hari-hari cakap cintakan dia...kecian hati tue, cinta dia seperti tak berbalas.. aku sendiri pun tak dapat nak tolong..hati tu takut cintanya yang kali ni tak menjadi lagi...siapa yang tak nak perhubungan diakhiri dgn ikatan cinta yang hakiki? sebuah ikatan perkahwinan yang sah? hati tu tahu umur diri nya masih muda..byk lagi dugaan yg perlu hati tu harungi..byk lagi benda dan matlamat yg hati tu tak capai...kenapa dgn diri hati nie? kenapa hati jd lemah? kenapa hati dan jiwanya makin hari makin tipis? kenapa? hati tue seakan pasrah bila dikenangkan cinta yg tak direstui....hati kesian pada diri nya sendiri..dan dirinya juga kesian pada hati tue..sentiasa diseksa....sentiasa merintihkan kasih syg dan cinta yang berpanjangan...tapi sentiasa tidak berpanjangan...

bleeding heart

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More