Apr 8, 2008

ImPiAnKu..

ImPiAnKu..


Dulunyer aku pernah mangimpikan untuk berkahwin dengan "Anak Dato' " aku repeat sekali lagi "Anak Dato' " bukan Dato' yeaa...hehehe..selalu aje sebut masa aku kecik2 dulu.. " ibu, akak nak kawen ngan anak dato' lah sebab anak dato' ni hensem dan kaya raya.." huhuu..da hal yang kaya tuh bapak nyer bukan anak nyer..kenape lah aku tka berfikir? budak2....

sekarang impian aku nak kahwen dengan siapa? tapi berangan2 nak jadi permaisuri Agung..ceewaahhh..tinggi tol impian tu..pernah kawan2 aku dlu ada ckp rupa aku mcm Permaisuri Sultan Mizan Terengganu dan sekarang sudah jadi Agung Malaysia...
huhu..ape lar persamaan tu? aku pun tak tahu..

Tapi sekarang impian kau satu je..aku nak kejar cita2 aku dan impian aku untuk hidup bersama si dia..agar aku menjadi permaisuri hidupnya kelak dan berbahagia sehingga ke akhir hayat..
hope will be come true.. =)

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More