Apr 9, 2008

i has a sad....

I love you Philbert

humm asal aku tgk muka dia jerk....aku teringat kat dia yang dlu...senyuman dia bentuk wajah muka dia dan gaya slow motion dia sama jerk ngan...........................aku tak tahu nak ckap ape..serius aku mcm tak leh lupakan dia..tapi bila aku teringatkan dia aku rase bersalah..ishhhkk..ape yang aku buat kat dia..memang aku yang bersalah....aku lebeh pentingkan diri sendiri...tak perlah, biarlah aku pendam shaja ..mungkin dugaan untuk aku.. tapi yang pastinya..aku dah ade cinta aku sendiri...aku mesti teruskan kehidupan ini...

sekarang aku tgh dengar lagu terbaru yang budak tue bg (adie)...aku tak tahu nak ckap..hari2 aku fikir..setiap kali lagu yg dia minat mesti mcam ditinggalkan awek.da hal aku tak tinggal pom dia..berharap lagi pada dia...setiap kali dapt lagu baru mesti yg mcm tuh..aku benci dia!!! benci sgt!! tapi tu lar makin aku benci makin aku syg.... nak nangishhh nie.. !_!

selama ni buat ape aku disisi dia?kalau asik teringat pada org len? bukan aku yg teringat kat org len..tapi dak tue yg teringat kat org len...aku rasa macam jasad dia jerk ade pada aku..tapi hati dia pada org len..tak pun melayang diawangan...ahhh bencinyer aku..aku nak tangkap hati tue...tapi cepat tol dia terbang...jap2 dia singgah..pahtu terbang semula...

love fly away

aku tak tahan..acap kali dpt lagu mesti mcm org frust dan putus cinta...aku ingat dia dah happy ngna aku sekarng...tapi bila di fikir2 kan kembali..memang dia takde perasaan!!!!.. !_!...

jawab semua nie...!!!!!!

lagu baru yg dia ulang sokmo tuh...



masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah pertanda
cinta tak di sini lagi
kau tlah berpaling

reff:
biarkan aku menjaga perasaan ini, ohh
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi, aku takkan pergi
kau menjaga, aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu

masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meski ku lihat kini
kau di seberang sana

repeat reff

andai akhirnya
kau tak juga kembali
aku tetap sendiri
menjaga hati

repeat reff [3x]

sejujurnya diriku masih mengharapkanmu


Klu bg dia, rase lagu nie tak de makne pape ..tapi bg diri aku teramat bermakna buat dia..sebab setiap kali aku dapat tahu lagu yg dia suka dengar memang aku tak dapat terima...dlu b'4 couple aku bleh trima..tapi skrg..aku bleh trima 10% jerk...tapi best jugop lar lagu nie..hehe






0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More