Apr 9, 2008

Bohsan....

Bohsan....

assalamualaikum....hi blog..hurmm..dah 2 hari aku takade kerja nie.masuk gaji pun macam gaji buta jerk..heheh...asik kerja mendownlod citer jerk and chatting..tapi asik dihalang oleh "budak tu"..sebab bila aku download citer, aku akan kacau bandwith internet ni so lambat lar internet..kacau kerja org lain..hiks! buat internet ni MACAM AKU YANG PUNYAAA...Muahahhahah...alar syg...tak der kerja lar...da r kurang kasih sayang ni...hehhe..
sekarang ni aku tgh download drama Jepun title "Attention Please!!!!" best gak..kiut gak hero dna heroin dia..heheh..

Photobucket

citer ni kelakar dan best...tapi aku baru tgk episod 1 coz, nak mendownload nyer sentiasa ade masalah..uhuuhuhu...

hari ni aku pakai baju kurung warna favorite aku iaitu berwarna merah..hehe..marilah sama2 kita memboikot brg2 belanda terutama ReXONA..sebba memang ramai gurl2 kat luar tuh pakai REXONA..kan??aku pun pakai..tapi nasib nak abeh dah..lepas nie beli jename len lar plak! bodoshhnyer Belanda..Neraka Jahanam lar tempatmu nanti!!! pergi mati awal2 lagi bagos!! ISLAM untuk semua..islam itu kebebasan..islam itu kedamaian..islam itu tidak memaksa..


0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More