Mar 14, 2008

spam email..

SPAM EMAIL...

BoRiNg...

dalam 2 hari ni..aku bengang..
kes spam email jd isu dan ketegangan di antara spikers dan staff...
sape tak marah gune email company untuk forward email spam yang entah pape...
buang masa jerk tau...dah lar berjela panjangnye....
aku bengang sampai Vice President dan CEO tahu...
pada mulanya memang aku yang bagi warning...
hahha..jahat aku...
aku hantar warning email tuh kat semua staff dan spikers company nie...
last2 jd topik hangat...tencion pun ader...
nasib budak2 department aku support ape yg aku buat...thanks korang!!!
sape tak serabut ngan spam email???
lagi2 masuk dalam inbox...jenuh nak menilik satu2 email nak cari email yang berkaitan kerja...
nak delete lagi satu hal...weh!!! buang masa lar semua tuh!!!
ok lar..just nak meluahkan...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More