Mar 2, 2008

sad...

sad...

hari ni aku nak meluahkan sesuatu yg aku tak sangka akan terjadi...
tapi aku harap dugaan ni hanya menguji cinta aku dan dia...
salah aku kah?
atau salah nya?
aku tak pasti..
tapi cemburu aku memang kuat..
dan aku tak tahu mengapa sikap aku berubah sampai ke tahap
cemburu melampau...
atau dia yg membuatkan aku mcm tu tapi bg nya adalah benar??

kenapa mesti dia berpegang pada sebelah pihak?
adakah aku nie tidak penting bg nya?
seakan diri aku sudah tiada lagi keistimewaan dalam hidupnya..
terasa diri aku jijik dalam hidupnya...

aku takkan menyesal...
aku takkan putus asa...
aku tahu aku tak bersalah..
aku juga ada hati dan perasaan..
aku berhak meluahkan semua itu...

aku tahu suatu hari nanti aku akan terima juga hakikat itu...
terasa diri aku seperti di perbodohkan...
terasa juga diri dipergunakan...
seperti aku patung bernyawa..
orang dapat lihat dari luaran..
tapi tidak dalaman...

aku hanya dapt bersabar....


0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More