Mar 24, 2008

LiF OsAk

Tired

LiF OsAk


first day in 3rd week..haha..
hari ni lif rosak..mengong!!!!
kawan aku cakap lif tu rosak tiap2 minggu..aku tak perasan plak..huhu..sebab tiap kali aku g kerja ok jerk..cume kadang2 jerk dia buat rosak..tapi hari ni paling teruk sekali...sampai kena naik tangga...dari ground floor sampai tingkat 13 tuuuu...perrrhhh..nak tercabut kaki aku!!! nasib aku sampai floor 13th jerk..ade yang ofis dia 14th n 15th..comfirm tercabut daa kaki....hahha..
first time aku panjat anak tangga dari ground floor ke 13th floor...krennn jap..tapi nasib naik ngan boss tadi..dia pun ade..heheheh..semangat tuh yang penting....
da lar skrg aku tgh proses nak mendiet kan diri ni..entah bpe kilo trun td..hahha..lunch hour comfirm tak turun da...letey siot!!!!..kang petang plak aku turun...hope lif da siap baiki..uhuhu...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More