Mar 25, 2008

injured

InjuredInjuredInjured

Cian dia...aku tak tau nak buat cemane..kes semalam dia buat kerja kat level 15..kemas2 kotak kat ofis level 15 tu ngan ramai2 lagi dak ofis aku nie..aku tak tau lah ape yang dia buat sampai sakit pinggang kat tulang blakang dia tuh..dengarnyer main wrestling ngan kabus2 kat atas tu..umm bleh tahan jugak lah pakwe aku sorang nie..buat perangai macam 15thn yang lalu..
ade jugak kawan2 yang tolong urut pinggang dia tu..
So, hari ni, dia tak dtg kerja ke klinik untuk buat madical check up..bertambah risau aku..kate nyer nak g buat x-tray tulang blakang dia..aii jgn lar jd pape..hope dia tak de pape dan slamat..windu dia lar...
tapi, hari nie dan selepas dia dapat tau skt pinggang dia semalam..terus dia jd badmod..aku pun tak leh buat ape2..just mendiamkan diri..bersabar..sebagai seorang wanita yang baik..kena bersabar..ujian semua tuh..ujian untuk dia, ujian juga untuk diri aku...
tapi kalau skt pun..bg lah senyuman tuh ckit kat aku...ishhkkk!!! susah hati aku kalau tak tgk senyuman dia dalam sehari...=(
ok lah..aku nak layan lagu jerlah..nak g teman dia g klinik td, dia tak bg..geram tol!!! boss pom tak bg...bukan aku ade kerja ngat pom!!! tak puas hati tol rini..
sabar ekk syg...hope cepat sembuh... =)
Hug

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More