Mar 3, 2008

entahlaaa....tak tahu lah..

entahlaaa....tak tahu lah..

seharian dan semalaman bermasam muka...
susah untuk aku merajuk lama-lama...
malam tu aku sms no yg ade dlm HP dia...

Photobucket

dan awalnye memang aku dpt tau lar..
dia bg tau jugak akhirnye..itu no hp EX GF dia...
eee bengangnyer aku...
ape lagi yg dia nak ngan bf aku nie?

tapi yg pastinyer..memang dia taknak bg tau.ape yg ex gf luahkan pada dia..
masa aku msg ex gf dia tuh, ada lar dia balas msg aku ...tak payah lar aku citer kat cni...

tapi dia ngaku dia taknak panggil da manja2 tuh..orait..aku nak pastikan aje..samaade ape yg dia janji tu betol ke tak..
terkantoi sekali lagi..siap lar mamat tuh!!!

tapi kali nie..aku maafkan dia..bcoz aku sayang sgt2 kat dia...
ikot kan hati nie..nak ngajuk lame2 lagi..tapi tka sampai hati..
sebab dia pandai sejuk kan hati aku...

aku harap..dia tak buat hal lagi macam nie..
sebenarnyer...
aku tak kisah dan tak marah dia nak kawan dengan mane2 pompuan pun..
tapi jgn lar sampai melebih2 macam dia tuh single available...
da lar aku nie jenis yg kuat cemburu...tapi takde lah dalam semua perkara..
lumrah lar tuh..klu tak cemburu tandanye tak sayangkan?
marah pun tanda sayang jugak..

at least..hal aku sekarang da settle...nasib pandai wat aku hilang najuk tuh...
sayang dier....love you so muchhh...

Photobucket

smile




0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More