Feb 21, 2008

so saddd....

so saddd....

aku sedey sgt sejak 2 3 hari ini,..
aku tak tau lah sape yg silap..
tapi setiap kali aku ade salah paham dengan kawan-kawan..
aku lah yg menghulurkan salam kemaafan dahulu...

aku tak tahu...
kenape perangai aku selalu buat org terasa?
aku dah tak tau cemane nak control perangai aku nie..
aku tak paham lar sikap perempuan diantara perempuan cemaner?
cara yg cemaner dorang nak?
aku memang tak paham..

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More