Feb 6, 2008

Kerja yg Membengangkan Aku..

Kerja yg Membengangkan Aku..

letey ngat hari nie..
bru stengah hari kerja...
jari jemari aku jd ketar plak..
nak sentuh touch pad pom asik tersalah jerk..
da jari aku ketar, aku tak touch jd ter'touch'..

system plak bengong..
aku update elok2..pepandai jerk admin tuh update len..
entak back up zaman bile dia masukkan dalam system tuh..
da lar dalam server room tu wat kijer kne berdiri..
letey woo..lagi2 time aku tengah jem trafik light mcm nie..
tak terdaya when first day..

ape lah yg aku ckap nie...mcm mat leleh jerk..
urmm...nak lepaskan perasaan pasal seseorg..
dia memang baik..kerja pon rajin..
aku tau lah dia bz, aku pon bz..
but take time lar..aku call dia penat2..
cakap elok2..mintak list bla..bla..bla..
dia plak " umm aja buleh tak akak bg nanti, akak bz nie.."
"yes, tapi aja nak skrg, penting information tu..".."hold..."
"tupp....."ade k patut dia putuskan talian and then letak tepon mcm tu ajerk....
bengong!!!! langsung tak bertimbang rase!! tgk lar time aku bz..meet somethink from me..jgn harap aku take time untuk dia!! :-P

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More