Feb 24, 2008

i'm AloNe...

i'm AloNe...

aku tahu sekrang ni aku memang ade krisis dgn dia..
aku tak tahu..sampai bila dia tak bertegur dgn aku?
sampai bila dia nak buat aku tak wujud mcm ni?

aku tau dia dah berubah..
dia dah tak mcam dlu..

walauapa pun dia..
aku tetap SAYANG kan dia..
dia lah sahabat aku sampai bila2...

bagi dia..
aku sudah menjadi org lain..
bagi dia..
aku adalah mkhluk asing..
yg tak pernah dia kenal..
bagi dia..
mungkin aku ni musuh utama dia..
bagi dia..
aku hanya lah untuk dipergunakan..

bagi dia..
dia adalah dia....

bagi aku????
dia adalah sahabat aku.
baik buruk aku terima semua..
bagi aku???
fikiran aku dah buntu....

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More