Feb 18, 2008

BuhSanGg...

Angry

Harini aku tak banyak kerja..

sepatutnyer aku kena update active directory (DHTP)
tapi disebabkan Bos takder..aku dok senang lenang..
keke..jaatnyer aku..
Yea lar...klu ade dia asik kerja mcam nak membuli aku jerk..
katernyer nak bagi aku kurus..
saje jer dia...
klu gaji 5 6 ribu tak per gak..
ini baru seposen dua dah buat mcam aku ni executive macam dia..
aku sedar..aku ni fresh graduate...
fresh graduate pom takkan lar kne wat kerja sampai nak tercabut kaki aku nie..
letey tau..lagi2 kne wat kerja dalam bilik server tuh..aduhh...
panas..sebab aircond dlm tuh da kne set time dia..
ken bdiri lagi klu nak ngadap pc dlm tuh..ingat aku nie aper? ROBOT ker ape?
sampai hari ni aku bersabar lagi tau...
humm klu aku komplen ckapa aku byk "songeh"..
sesongeh songeh aku ni..aku wat kerja siap tau!!!

p/s : meluahkan ape yg terpendam.. =|

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More