Dec 31, 2007

infrastructure readiness

INFRASTRUCTURE READINESS

nama department yang termegah diatas tu adalah department aku..
sebelum tu aku dapat department USABILITY..
oleh kerana aku da banyak bantu department INFRA, dengan rela hati aku masuk department tersebut..alhamdulillah urusan pertukaran mudah..then aku trus masuk dengan izin HOD (Head Of Department) USABILITY & HOD INFRA.
lagi pun aku dah senang dengan kerja department nie..always busy..kene wat itu dan ini.banyak setting pc,OS dan network...tapi tak macam kerja usability asyik kene perah otak je nanti masa nak wat projek..tapi bz pon time dapat projek nanti..lagi pun aku senang buat kerja dengan lelaki..dari kerja dengan ramai perempuan banyak plak karenah..biarlah susah department nie, aku boleh blajar, asas dah ade..cume kembangkan lagi..insyaallah boleh..YES! AJA CAYOK2!..Be ThE BesT...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More