Oct 8, 2007

my pressent from ibu

PrEsEnT FrOm My LoVeLy MuM...

Assalamualaikum..=)
salamat pagi...alhamdulillah aku ceria hari nie..hehe..
rasenyer dari smalam lagi aku ceria..=D
ermm..masa aku balik dari bandar pukul 11pm..
aku terus masuk bilik..dan duduk atas katil dekat dengan bantal2 aku..
tiba2 aku terase ada benda jatuh tepi peha aku..
umm terkejut aku kotak baldu warna merah bentuk hati..
siap ade bunga lagi sekuntum..
aku buka kotak tue terkejut aku..gelang emas + putih..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

gelang siapa pulak dalam hati aku berkata..
takkan kotak ni tetiba jatuh dari langit?
ummm plek ni..k masa aku g shopping td ade yg tersalah masuk dalam poket seluar aku?
macam2 tekaan bermain di fikiran aku nie..
lastly, aku g tanye ibu...hahhaa
ibu ckap suprise!!!!!
untuk kak young..ibu belikan gelang tu..
sempena birthday akak yg ke-21 dan raya nie..
heheh..bebunga hati aku nie...Terima Kasih ibu..sayang ibu!
dan malam tu aku dapat 2 present..1 lagi dari dak bucuk..
comel sgt..butterfly pink...hehehe...terima kasih jugak untuk dak bucuk =)



0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More