Sep 27, 2007

**Nak g ke tak**

urmmm hari ni boring lak ase nyer...tapi aku wat jugak kerja..UAT n user manual tuh.. tapi aku wat yg user manual, naz wat yg uat tuh.. susah gop..but i can try..full english.. hahah...petang nie g berbuka poser kat saddam (dan masjid terapung).. tapi aku mcm da tukar fikiran lak...asalnyer aku tima..tapi klu aku masuk ngan dak2 tue...takut len jd lak nanti mcm tak biase gitu..bia lah sekelas dan satu ofis ngan aku pon..perasaan memasing kne jg jugak...da tu mcm mane nih? nak g ke tak? nak g ke tak? nak g ke tak? budak2 tu (yani, abro, sober, khairie, n wadi) dorang takder..entah kemana..sokmo keluar...tapi tak kisah lah itu hal dorang.. sebab tu aku segan nak masuk ngan dorang..bia baik pom..tapi ade kalenyer kne tgk keadaan gop..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More