Aug 15, 2007

**about me**

apa yg aku sayang?
aku sayang ALLAH SWT
aku sayang Rasulluah SAW
aku sayang diri aku sendiri
aku sayang family aku
aku sayang ibu dan ayah
aku sayang adik-adik aku
aku sayang kawan-kawan aku
aku sayang kekasih aku
aku sayang haiwan peliharaan aku --> labu + bobby
aku sayang hak milik aku
apa yg aku suka?
aku suka ape yg aku buat.
aku suka apabila org suka aku.
aku suka kereta.
aku suka kawan.
aku suka kucing.
aku suka bersenang.
aku suka cabaran.
aku suka-suka.
aku suka dia
aku suka diri aku.
aku sukakan kebahagiaan.
aku suka aku menang.
aku suka memberontak.
apa yang aku tak suka?
aku tak suka bila aku gagal.
aku tak suka bila aku diam.
aku tak suka bila aku dipersendakan.
aku tak suka katak.
aku tak suka cicak.
aku tak suka bila "kaki ku diikat".
aku tak suka bila hajatku tak tercapai.
aku tak suka menunggu lama2.
aku tak suka hipokrit.
aku tak suka
aku tak suka
asku tak suka

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More