Mar 25, 2007

**FoRgiVe Me**

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

maafkan aku...masa sudah berlalu..cepatnyer..aku tak tau nak cakap pe mungkin aku bayak wat silap ngan korang..pinky, butterfly, honey dan maintain..aku tau aku ni tak macam korang..mungkin sikap aku yang kuat cemburu..mungkin aku tak dapat ape yang aku nak aku memberontak..aku yang mengasingkan diri aku dari korang..maafkan aku...atau aku yang cilap..korang yang telah mengasingkan diri dari aku..tak kisahlah..aku tetap anggap korang sumer kawan terbaik aku..tapi adakah korang tetap anggap aku kawan baik jugak??ahhhh...tak tau lah aku jus meluahkan pada blog nie..susah nak terjawab..tapi aku tetap syang korang dan tetap kawan baik aku sampai bila-bila..

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More