Nov 14, 2006

**ExAm vs CuRi**

ermmm lame tak create pape dalam blog ni..by the way aku tengah bz ngan final exam sekarang ni..alhamdulillah 3 paper dah lepas..rase macam dalam tanah je dok jawab exam..bukan diawangan..susah nye..tawakkal jelah masa AKU menjawab...ermmm yang paling menyedihkan aku..hp aku nokia 6600..huaaaaa..aku rindu kat hp aku tu..segala2nya hp tu...dah paling aku kecewa gak hp yang aku baru je beli yang tak sempat sehari lagi aku pakai sebelum menjelang esok..dah kene curi..bodoh btol aku malam tu..kenape lah aku bleh letak hp kat tepi bantal kepala aku macam tu jerk?? kenapa aku mesti ngantuk awal lak tu pada malam kecurian tu??..lekanye aku..tapi tular kan bukan rezeki aku..mungkin rezeki pencuri tu kot..dah jatuh hati kat hp aku..klu dia ambik 1 takpe gak!! ini 2,2 dia kebas..tamak punyer orang!! yang paling kesian roomate aku hp dia dan duit dia sekali..hand bag dia pencuri tu ambik wat letak hp agaknyer..benci!!benci!!benci!! pulangkan balik hp aku!!!!pencuri takkan selamat kat dunia nie....inyaAllah dapat balasan lah pencuri tu nanti..

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More