Sep 17, 2006

**DeMo**

hari ni aku kat pc 6, tengah dengar dan tengok cara bebudak sem 6 ni presentation projek last dorang..kire senior aku r..ermmm gelabah jugak dorang ni..pensyarah yang ader kat sini encik nazari, puan syarilla dan puan syahida..ermmm kene bagi soalan cepu emas ajer..aku dok kat pc last sekali depan2 aku ni hana, ida, ina, qb dan yati yang dok 'melangok' tengok slide tu...aiseh nampak macam susah jerk..tapi sume tu yang aku dah blajar time sem 3,4 dan terbaru sekarang..sem 5.ermm sistem ape lah yang aku nak wat sem depan untuk projek akhir nanti yerk?? bedebar gak nie...takut takleh jawab soalan2 lec nie..doran gbagi soalan bukan soalan petik jari..pusing2 soalan tu tempat yang sama gak destinasinyer..klu aku takleh jawab lah tak tau lah cane projek aku nanti...ermmm dont give up hajar...you can do it!!oklah cau dlu ayah aku lak datang...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More