Aug 1, 2006

**UdM_bEsUt**

Alhamdulillah pelancaran Universiti Darul Iman Malaysia UDM kat besut bersebelahan Kem Wataniah besut akhirnya berjalan lancar..walaupun aku menunggu setia nak tengok muka Pak Lah di tepi karpet merah dan di celah2 wanita dan puteri umno..huhu aku berkenan ngan warna bajunyer sahaja pink dan merah..
tapi ape yang Pak lah cakap aku tak tau masa ucapan..huhuuu..
aku lari dan lebih baik aku pergi menunaikan solat..
tapi ade yang aku dengar, pak lah dan dato' deris cakap hal politik jerk...
fuhh nasib baik aku tak dengar, klu tak mesti rase 'panas' jerk telinga aku ni..
bak kate dato' deris " IMPIAN MENJADI...IMPIAN MENJADI...REALITI..." syok jugak ajuk ayat dato' deris ni..huhuu..aku dengar dari jauh jerk...
dah lah bertolak pukul 11.30am dari kusza ke besut tu, sampai sana kene makan (itu dah semestinya), ambik payung, beg udm dan belon..tapi yang aku paling 'fedup' time tu menunggu Pak Lah..pukul 5pm baru nak datang...dah r dalam hujan, nasib payung merah ku ader.tnsion2..tapi time dia dah sampai tu takder r ujan.pape pon.. aku ni penyabar orang nyer...huhuuu dan sentiasa menanti dengan hati yang ceria disamping kawan2 yang memang muka2 ceria..huhuu..sesi kutuk mengutuk komen mengomen biase lah dikalangan rakan2 ku yang juga digelar PM (PEMBANTU MAHASISWA)..
Abis lah majlis persmian pecah tanah tu kul 6.30 pm..sesi nak balik kusza pulak..satu lagi problem..bas plak lambat macam ulat gonggok..laju lagi ulat gonggok tu kot..ramai lar yang menunggu setia kedatangan terhormat bas2 Pak Alang n Habada. nasib lar trip kedua..tepat pukul 9.45pm baru lah nampak trip kedua nombor 52 tertera nama 'HAJAR'(my name)hehhee..berebut lah bebudak bas ni nak naik macam kambing nak masuk kandang..padahal aku dah pesan tempat duduk yang sama jerk..15minit kemudian bas pon berjalanlah..dalam bas tu ade kejadian yang tak diingini berlaku sebab aku naik lewat sekali walaupon tempat duduk aku awal sekali sebelah IDA (bespren aku paling aku sayangi), aku naik lewat kes mencari budak2 yg naik bas sekali ngn aku, maner lah tau ader yang tertinggal aku pulak dipersalahkan nanti..kejadiannya tu..aku tak leh bagitau.kejer si dania lah mengenakan aku..IDA JASA MU TETAP KU KENANG...Akhinya aku samapai kul 11.45 pagi..penat woo..k sekian cerita aku..huhuuu pengalaman....assalamualaikum..

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More