Aug 16, 2006

**ToK ki Ku**

salam sume kwn2..uhuk2 aku sedih..
tgk tok ki aku patah kaki..bukan patah satu sebelah kaki kanan dia tu..
tapi dua..ape yang aku leh harapkan hanya berdoa semoga tokki aku sembuh cepat.
dan selalu makan..
4 hari lepas ibu call cakap tokki tenat..ramai dah yang balik umah aku masa tu tgk tokki..
astagfirullah mengucap pnjg aku..dah r time tu aku bz ngna projek aku..
petang tu aku kene antar projek tapi yg paling aku risau tokki aku..
entah kenapa aku lgsg takda mood nak siap kan projek aku..
aku antar je projek aku yg seprruh siap tu tapi tak menjadi..
petng tu jugak aku balik umah..
Alhamdulillah tokki aku sihat..ibu cakap tokki tak makan..patutlar..
ermm aku bleter kat tokki suh makan dan g mengurut kaki tu..
huhuuu tokki angguk2 je..walau pun tokki aku pekak dia faham anak2 cucu2 dia ni sayang kat dia..
dah lah aku ada tokki sorang tu jerk..huuuuhuuuuhuhuu...
k cau!!

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More