Aug 2, 2006

**My SeCoNd BF**

Photobucket - Video and Image Hosting

MASA NI...pic kucing aku yang dalam "pantang" sakit disebabkan gaduh ngan kucing jantan maner ntah..harap badan jer besar..dan tak kuar2 rumah, aweks dtg umah layan..klu kuar rumah 2,3 hari baru nak kenal rumah..
ermm ni lah kucing kesayangan aku.nama diberi BOBBY..sebab dia nakal dan manje, bijak pon ader..hobi nyer makan, tido ngorat depan tangga umah, kacau aku wat kerja,pemalas kejar lipas dan pemalas nak berlari sebab berat lelemak yang ade kat perut dan peha nye....dari sejak dilahirkan lagi memang dia dah ader kat umah aku..lepas 2 bulan, ibunyer kene buang kat pasar..cian bobby..disebabkan ibu bobby ni chubby macam dia dan juga merangkap tuannyer (",)..comel..lincah..manjer..huuuhuu ramai jejantan yang hinggap disekeliling rumah aku..so terpakser lah buang..sebab bobby cakap" bobby taknak dah adik tiri ramai sgt.." nanti makan kener kongsi..klu leh sepinggan tu bia bobby sorang jerk.." ermmm camtu lah ayat bobby disuatu malam time dia tido kat sebelah tuannyer..tuannyer pon suke pluk bobby ni..sebab bobby chubby dan beratnyer hampir 5 kilo.macam bantal peluk.
sekarang bobby dah banyak kapel..bobby dok umah jerk..bobby tak kisah mane2 aweks yang bertandang kat umah dia jemput jer makan sepinggan ngan dia..tapi membuatkan tuannyer tencion lar..lepas tu dia mintak lagi nasi..mesti ayat ni akan kuar dari mulut tuannyer "SEBARANG PERMINTAN TIDAK AKAN DILAYAN"..
dan bobby pon dah banyak 'anak' yang dihasilkannyer..terutama 'aweks betina' disebelah rumah aku..huhuu.. i love my bobby..

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More