Aug 22, 2006

**DerMa2**

minggu lepas aku, ida n hana g derma darah..every sem klu ade derma darah memang aku tak miss, actually klu terderma kat len..huhuu..aku bab derma darah memang maintain jer..tapi aku nak citer bab sorang kawan kesayangan aku ni yang tak dengar kate org...gaduh punyer gaduh sape yang nak derma darah dlu..las2 aku mengalah aku bagi yang terhormat derma darah dulu..cik zaidanial kite..selepas urat pembuluh darahnya ditebuk..aku menunggu lebih kurang 10mint gitu, tapi darah c ida ni macam tersumbat jerk..walaupon dah sedia maklum memang darah dia lembab sgt nak kuar..so, melambatkan lah..aku dah boring gile menunggu, suku bag pon tak sampai..aku boring, aku pggil doc suh tgk..doc pon ckp kite tebuk sbelah plak lah, darah tak kuar..tebuk tgn sebelah kiri dia pon tak kuar.. tebuk kat kaw sama gak..pon tak kuar, tapi masa doc nak wat kuar semula jarum dia tu.tetiba jerk darah ida terpancut macam air terjun..abis sume bantal baju dia dilumuri darah..hohoho..org derma tak membazir, dia derma nak membazir..ida pon panik tgk muka dia..aku pon naik risau gak..cuba mentenangkan kawan aku sorang ni..lama2 darah tu terhenti sendiri..ni gambar ida n aku time derma tu..


Photobucket - Video and Image Hosting

akhir sekali kate2 ida "aku serik dah derma darah.." macam kenal je ayat nie..tapi dimana ya?? owhh ayat yati upe nyer....huhu..k pape pon kawan aku ni selamat dari kejadian yang tak diingini.. k adios!!

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More