Jul 27, 2006

**SE**

Tau ape tu SE?
Yang student IT mesti tau ape tu SE..huhu..nak citer sket sal SE ni...
SE ni Sorfware Enginering..
genab minggu ke 4 kuliah ni cukup lah sebulan kuliah SE xda...student IT x tau ape yang terkandung dalam subjek SE tu..kecuali hari pertama lu ade lar sesi knalan2..
sebab 'PUAN' yang lecture kami tu..asik bz jerk..so kelas SE ni tak masuk lah untuk mengajar.. Silibus ape pon tak tau..1 bab pon tak tau ape lagi mengenai SE.Aku ni ade gak wat 'Hangat2 taik ayam' hehe..g pinjam buku setebal 3 inci tu kat Labry, kononnyer lah nak tau silibus SE ni..last2 tengok2 ntah ape 1 habuk pon aku tak paham..belek punyer belek entah jd boring lak dah r in english blake.bebulu mata aku tgk.ahaks.aku tak terror sgt bi ni.. Xp
Subjek/khusus lain dah bape banyak bab belajar..dah nak test pon ader..huhu terutama subjek arab..next week..mak aii..tolongggg...
ermm..tu lar aku harap 'PUAN' tu..ade lar masa terluang, supaya aku dan bebudak IT yang lain tak tertinggal subjek SE tu..takut2 jugak tak sempat..mmm memang lepas ni kejer dok mengganti kelas jelah siang malam pagi petang..%#$'awk tak penat..kami yang penat tau'*$%#..meluahkan rase yg takpuas hati je..takpe negara demokrasi kan.(",)..dah r sejak jadi Universiti Darul Iman ni semua nota tukar BI..tapi itu memang patut pon..tapi kasihani lah anak melayu macam aku ni..BI tak seberapa..hahahahahha...Rojak bleh lar..
tapi takperlah 'Usaha Tangga Kejayaan'..Insyaallah..KESABARAN TU BIAR UTUH DIHATI..k adios!

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More