Mar 12, 2006

**ExAm**

waa...tertekan jugak aku exam semester ni...terutama paper saddam hari tuh...fuhhh macam lagak ngeri jer aku jawab exam..harap tak terjunam jerk...entah lah aku raser sem ni jatuh aku...mampos ler..bru jer pointer aku naik...sem lepas..by da way..ada 2 paper lagi database dan java..lagi 2 paper ni pon killer subject..tapi wat do no jerk!! uwaghhh!!! uwaghh!!...dah r projek saddam..database..java tak siap lagi...java pon nak kener present minggu ni...aiseh...botak lah kepala aku..tak tido malam wat 3 4 hari ni...ok lah pape hal pon aku yang wat lambat sendiri tanggung..hehehe "bersenabg-senang dahulu..bersusah-susah kemudian.." pepatah peribahasa ni terpakser jadi pegangan aku sekrang ni..uwaaaaaaa....tepuk dada tanya iman...k..adios!! =P

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More