Oct 3, 2005

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..entah kali ke berapa aku wat blog ni..asik2 ter-problem jer..hehe kecuaian sendiri..aper aku nak cakap erk?? ermm yea tak yerk..final exam dan pose dah tak lamer pon lagi esok atau lusa jer..tapi exam esok first paper..aduss..Wahai kengkawan seperjuangan yang ku sayangi sekalian doa2kan aku k semoga bleh jawab ngan tenang..Aku pon doakan korang jugak..korang tetap dihati aku..hehe tapi kiter ni relax je..siap leh wat blog memasing lagi..terror2..hehe pape pon aku harap dalam main2..enjoy2 kiter ni pelajaran tetap yang utama..blajar2 jugak, main2 jugak, enjoy2 jugak,hehe 1 lagi pakwe2 jugak..Tuhan jgn di abaikan..kerana Tuhan adalah segala2nyaa... Amin..Insyaallah kiter sumer 4-flex..dalam final exam kalini..(",)..peace!!

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More